Obchodní podmínky

Objednání zboží

Zboží si může zákazník objednat několika způsoby způsoby:

- Zaregistrovat se, vložit zboží do košíku a potvrdit objednávku.

- Bez předchozí registrace, stejným způsobem.

- Telefonicky od pondělí do pátku mezi 9-18. 

Tip: praxe říká, že objednávky z neděle či pondělního rána jsou doručeny ve stejný den jako objednávky z pátečního odpoledne.

 

Sazby poštovného

Lokální rozvoz v Praze - Radotín

Při objednavce nad 300 Kč (včetně DPH) zdarma.

GLS

Vaši zásilku Vám doručí společnost GLS. Standardní čas doručení je následující pracovní den po podání zásilky e-shopem. Zásilku můžete sledovat v reálném čase na internetu. Pokud Vám nevyhovuje doručení na adresu, zvolte vyzvedávací místo v okolí Vašeho bydliště a nebo se domluvte se přímo s řidičem, který má Vaši zásilku k doručení.

Pozor! Při jakémkoliv podezření na poškození zásilky - promáčklá krabice a podobně - uveďte na zásilku Nepřijímám, nebo žádejte od řidiče písemné potvrzení o poškozeném obalu k případné pozdější reklamaci, kterou vyřídíme za Vás.

 

Platba převodem: (platební karou, on line převodem, převodem z účtu na účet)

při objednávce od 1500 Kč a váhy balíku do 10kg  zdarma

 

při objednávce do 1500 Kč a váhy balíku do 10kg 99 Kč

 

Platba na dobírku: (hotově, nebo platební kartou u řidiče)

při objednávce od 1500 Kč a váhy balíku do 10kg  zdarma

při objednávce do 1500 Kč a váhy balíku do 10kg 129 Kč

 

 

Všechny ceny dopravy a doručení zásilky jsou včetně DPH.

Veškeré revitalizační, skleněné nádoby a příslušenství mají dodací lhůtu maximálně 7 pracovních dnů od objednání.

Provozovatel internetového portálu

Feel good family s.r.o.

Vrážská 1496
Praha - Radotin
153 00
Česká republika

IČ:27122891

Kontakt: info (at) feelgoodfoodcompany (dot) com     +420 299 149 737, +420 725 888 993 

1) O registraci

"Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě "Feel Good Family" a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace a zvolením možnosti zasílání emailů, souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu "Feel Good Family", v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti." 

Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 50kB. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese:"info@feelgoodfoodcompany.com", nebo na uvedené pevné adrese.

Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

 

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

Storno objednávky

Storno objednávky lze provést pouze pokud nebyla objednávka vyexpedována. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

3) Druhy dopravy veřejnými přepravci:

Dopravu a doručení zásilek zajišťuje společnost GLS s.r.o. dle vlastních firemních pravidel a dle ceníku a podmínek Feel Good Family s.r.o. uvedených výše v odstavci "Sazby poštovného".

Osobní odběr je možný pouze po předchozí domluvě tel: +420 299 149 737 na adrese Strážovská 57, Praha 5 - Radotín.

4) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. 

Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem. Minimální trvanlivost výrobku je vždy uvedena na obalu.

 

5) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy. 

7) Doručení a dodací podmínky

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

Jak postupovat při vracení zboží:

Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit

Zásilka musí být kompletní a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).

8) Způsoby úhrady

Veškeré způsoby úhrady, lze vybrat před výběrem dopravy. Všechny způsoby platby jsou zahrnuty v ceně dopravy.
- předplatba - při výběru této možnosti obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet

  č.ú.2800438261/2010 pro zákazníky z Čech,  č.ú.2800505559/8330 pro zákazníky ze Slovenska

- dobírka - objednané zboží Vám zašleme poštou a nebo doručíme na příslušnou pobočku Zasilkovna.cz, při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti.

- Doručení v Praha - Radotín platí zákazník v hotovosti při doručení zboží.
- Platební karta

9) Bezpečnost

Při platbě platebními kartami se nemusíte bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovaným karetními asociacemi.

Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).

10) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či neúplné, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 5. Obchodních podmínek.

11) Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat

  1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu - "Strážovská 57, Radotin, 153 00". Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační potvrzeni emailem.
  3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  5. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  6. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Vaše Feel Good Family

Obchodní podmínky jsou platné od 21.8.2013 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu.