FeelGoodFamily

Obchodní podmínky

* podmínky pro velkoobchodní zákazníky najdete ZDE *

Objednání zboží

Zboží si může zákazník objednat několika způsoby způsoby:

- Zaregistrovat se, vložit zboží do košíku a potvrdit objednávku.

- Bez předchozí registrace, stejným způsobem.

- Telefonicky od pondělí do pátku mezi 9-17.

Tip: praxe říká, že objednávky z neděle či pondělního rána jsou doručeny ve stejný den jako objednávky z pátečního odpoledne.

Sazby poštovného


Lokální rozvoz

Praha 16 - Radotín, Velká Chuchle, Malá Chuchle.

Zdarma a pouze při objednavce nad 600 Kč (včetně DPH).


GLS

Vaši zásilku Vám doručí společnost GLS. Standardní čas doručení je následující pracovní den po podání zásilky e-shopem. Zásilku můžete sledovat v reálném čase na internetu. Pokud Vám nevyhovuje doručení na adresu, zvolte vyzvedávací místo v okolí Vašeho bydliště anebo se domluvte přímo s řidičem, který má Vaši zásilku k doručení.

Pozor! Při jakémkoliv podezření na poškození zásilky - promáčklá krabice a podobně - uveďte na zásilku Nepřijímám, nebo žádejte od řidiče písemné potvrzení o poškozeném obalu k případné pozdější reklamaci, kterou vyřídíme za Vás.

 

Cena dopravy:

při objednávce nad 1500 Kč: zdarma
při objednávce do 1500 Kč a váze balíku do 10 kg: 99 Kč
při objednávce do 1500 Kč a váze balíku do 20 kg: 119 Kč
při objednávce do 1500 Kč a váze balíku do 40 kg: 149 Kč

Při platbě na dobírku účtujeme dodatečných 30 Kč (při platbě hotově), resp. 45 Kč (při platbě kartou u řidiče).

 

 

Pozor! Při jakémkoliv podezření na poškození zásilky - promáčklá krabice a podobně - uveďte na zásilku Nepřijímám, nebo žádejte od řidiče písemné potvrzení o poškozeném obalu k případné pozdější reklamaci, kterou vyřídíme za Vás.

 

Cena dopravy:

- při objednávce nad 1500 Kč a váze balíku do 28 kg: zdarma
- při objednávce nad 1500 Kč a váze balíku nad 28 kg: 99 Kč
- při objednávce do 1500 Kč a váze balíku do 28 kg: 99 Kč
při objednávce do 1500 Kč a váze balíku nad 28 kg: 199 Kč

Při platbě na dobírku účtujeme dodatečných 30 Kč, a možná je pouze platba hotově.

 

Zásilkovna

Zásilku si můžete nechat doručit i na výdejní místo v síti Zásilkovna. Standardní čas doručení je následující pracovní den po podání zásilky e-shopem. Zásilku můžete sledovat v reálném čase na internetu.

Pozor! Při jakémkoliv podezření na poškození zásilky - promáčklá krabice a podobně - balíček nepřebírejte a nechte nám ho poslat zpět.

Cena dopravy: (platební kartou, online převodem, převodem z účtu na účet)

při objednávce nad 1500 Kč: zdarma
při objednávce do 1500 Kč a váze balíku do 5 kg: 59 Kč
při objednávce do 1500 Kč a váze balíku do 10 kg: 119 Kč

Při platbě na dobírku (pouze hotově) účtujeme dodatečných 30 Kč.

 

Všechny ceny dopravy a doručení zásilky jsou včetně DPH.

Veškeré revitalizační, skleněné nádoby a příslušenství mají dodací lhůtu maximálně 7 pracovních dnů od objednání.

 

Provozovatel internetového portálu

Feel good family s.r.o.

Vrážská 1496
Praha - Radotin
153 00
Česká republika

IČ:27122891

Kontakt: info (at) feelgoodfoodcompany (dot) com     +420 299 149 737, +420 725 888 993 

1) O registraci

"Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě "Feel Good Family" a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace a zvolením možnosti zasílání emailů, souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu "Feel Good Family", v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti." 

Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 50kB. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese:"info@feelgoodfoodcompany.com", nebo na uvedené pevné adrese.

Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

Odebírání 'Newsletteru' a jednorázová sleva 100,- Kč 
Jednorázovou slevu 100,- Kč lze využít pouze po příhlášení k odebírání novinek. Slevu lze uplatnit na nákup v e-shopu v hodnotě 1000,- Kč a více.
Po vytvoření objednávky je nutno uvést do poznámky, že byste rádi uplatnili slevu za přihlášení k novinkám (Newsletter). 

 
2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

Storno objednávky

Storno objednávky lze provést pouze pokud nebyla objednávka vyexpedována. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

3) Druhy dopravy veřejnými přepravci:

Dopravu a doručení zásilek zajišťují společnosti GLS s.r.o. a Zásilkovna s.r.o. dle vlastních firemních pravidel a dle ceníku a podmínek Feel Good Family s.r.o. uvedených výše v odstavci "Sazby poštovného".

Osobní odběr je možný pouze po předchozí domluvě tel: +420 299 149 737 na adrese Vrážská 1496 (vchod u křižovatky ulic Věštínská a Kraslická), Praha 5 - Radotín.

4) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. 

Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem. Minimální trvanlivost výrobku je vždy uvedena na obalu.

 
5) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy. 

6) Doručení a dodací podmínky

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

7) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jak postupovat při vracení zboží:

Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit

Zásilka musí být kompletní a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).

8) Způsoby úhrady

Veškeré způsoby úhrady lze vybírat společně s dopravou. Některé kombinace způsobu platby a dopravy nejsou povoleny.

- platba předem - při výběru této možnosti obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet

Raiffeisen bank
č.ú.: 2712289155/5500

 
Fio bank
č.ú.: 2800438261/2010 pro zákazníky z Čech,  č.ú.:2800505559/8330 pro zákazníky ze Slovenska

- dobírka - objednané zboží Vám doručíme kurýrní službou GLS na Vámi uvedenou adresu, případně na příslušnou pobočku v síti Zasilkovna.cz, a Vy při převzetí zboží uhradíte objednávku v hotovosti anebo platební kartou (pouze GLS).

- u lokálních rozvozů (Praha 16 - Radotín, Malá Chuchle, Velká Chuchle) platí zákazníci hotově při doručení zboží.

- online platební kartou - nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód (trojčíslí, které najdete na zadní straně karty). Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

- online bankovním převodem - okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakt:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267


9) Bezpečnost

Při platbě platebními kartami se nemusíte bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovaným karetními asociacemi.

Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).

10) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či neúplné, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 5. Obchodních podmínek.

11) Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat

  1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu - " Vrážská 1496, Radotin, 153 00". Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační potvrzeni emailem.
  3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  5. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  6. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

     

    Podmínky ochrany osobních údajů
    (GDPR)

    I.

    Základní ustanovení

    1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Feel Good Family, IČ 27122891 se sídlem Vrážská 1496, Praha, 153 00. dále jen: „správce“).

    2. Kontaktní údaje správce jsou

    adresa: Vrážská 1496, Praha, 153 00
    email: info@feelgoodfoodcompany.com
    telefon: +420 299 149 737

    1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

     
    II.

    Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

    1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
    2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

     
    III.

    Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

    1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
    • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
    • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
    • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
    1. Účelem zpracování osobních údajů je
    • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
    • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
    1. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

     
    IV.

    Doba uchovávání údajů

    1. Správce uchovává osobní údaje
    • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
    • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 10 et, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
    1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

     
    V.

    Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

    1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
    • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
    • zajišťující služby provozování e-shopu (Shoptet) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
    • zajišťující marketingové služby.
    1. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

     
    VI.

    Vaše práva

    1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
    • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
    • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
    • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
    • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
    • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
    • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
    1. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

     
    VII.

    Podmínky zabezpečení osobních údajů

    1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
    2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
      Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

     
    VIII.

    Závěrečná ustanovení

    1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
    2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu před dokončením objednávky. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
    3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

     
    Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Vaše Feel Good Family

Obchodní podmínky jsou platné od 25.5.2018. do odvolání.

Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu.